Tuesday, July 7, 2009

LETIHNYA..

letihnya...ya Allah berilah aku kekuatan mental dan fizikal untuk mengharung segala cabaran ini..sebenarnya saya adalah teramat penat..baru masuk kerja baru dan belum sempat nak adapt, dah macam- macam benda kena buat.huhuhuh...not that i expect that my new job will be more relax compared to the last one but i think they should give me some times to breath.
dengan meeting yang panjang (sampai dah nak tertidur hokehhh..), saya tetap perlu maintain fresh dan comel di mata my superiors.kehadiran air dan kuih karipap + apam pisang/kek pisang tak berapa membantu. nasib baiklah ada sesi lawak dan ketawakan orang yang berlaku tadi..dapat jugak hilangkan rasa mengantuk..
apa pun, malam ni i've requested to en. husband : tolonglah bawak saya dinner kat luar..i need to freshen up, nak jalan-jalan sikit.
p/s: pagi tadi ada student jerit dan panggil saya 'kak'..dia ingat saya sekelas dgn dia (dia baru masuk).saya terasa sungguh muda remaja, nak pulak budak tu baru umur 19 tahun..hehehhe...awet mudakah aku?

1 comment: