Tuesday, July 14, 2009

SEBAK

hari ini sepatutnya saya nak ke ofis lama.tapi hajat tu tak kesampaian nampaknya. saya ada kelas dan meeting lepas tu. walaupun sibuk tadi, saya masih boleh teringat pada kawan- kawan yang akan meninggalkan The Company..kawan- kawan yang boleh bersusah dan senang bersama, yang rela menadah telinga mendengar segala keluhan, rungutan, komen, suka, duka, dan umpatan (hehehehhe)..saya rindukan waktu bersama mereka.
dan tiba- tiba tadi semasa meeting, saya dapat sms dari ex-boss.tiba-tiba rasa sebak, teringat semua benda- benda yang best kat sana..mata pun dah berkaca tadi, nasib baik takde yang perasan.pada kawan- kawan semua, semoga masa depan kita lebih cerah di tempat baru..

1 comment:

  1. amin...
    i nak quote apa yg tertulis atas motivational magnet yg lin bg pada i...

    "ACCEPT WHAT YOU MUST, CHANGE WHAT YOU CAN..."

    ReplyDelete