Sunday, July 12, 2009

JALAN-JALAN AMBIL MOOD..

hari sabtu yang lepas saya ke KLCC..sementara menunggu 35++ orang yang lambat sampai (gerammnyaaaa..), saya telah berjalan ke butik itu..saya tahu en. husband tak faham apa la yang best sangat benda tu sampai harganya jadi mahal.tapi saya tak kisah, saya nak merasa masuk jugak..and yang bestnya, butik tu ada 30% and 50% clearance sale.
kalau ikut hati saya, memang gatal aje nak try kesemuanya.tapi disebabkan duit pun takda (and malu la dengan SA dia), saya hanya cuba 2 or 3 bijik sahaja.nasib baik SA dia baik and informative..tak lama lepas tu saya keluar dari butik itu dengan senyuman manis..saya dah compare harga sebenarnya..beli atau tidak nanti belakang kira.
memang tak sesuai betul pergi KLCC tak berduit.tapi memang saya ada rm50 je masa tu..apa yang nak dibelikan? heheheh...

1 comment:

  1. cik pulai... rasanye tau, kedai mana yg u masuk tu... sure kedai kat ground floor yg tepi sekali kan... tengok2 "toooo" hari tu my sis beli 1 - clearance sale kat US. dia kirim kat kawan dia yg pi seminar kat sana... nak tau... 20% sahaja harganye dr yg terdapat di kedai itu...
    pastu, i plak nak kirim, tp takde rezeki, sbb kawannye itu kena pulang ke msia on immediate effect disebabkan h1n1.... uuwwaaaa... takde rezeki...

    ReplyDelete