Sunday, July 19, 2009

SAYA SIMPATI

Malam tadi selepas mengemas bilik nan bersepah dan menggosok baju, saya telah membuka blog sorang ex- staff The Company. Terkejut juga melihat salah satu entry dia yang sangat mendapat sambutan.pasal HRP..frankly speaking saya tidak pernah dikacau dengan teruk oleh wanita itu. Yang minor ada la..maybe sebab saya ni dia rasakan bukan la orang yang dapat menyaingi dia dari segala sudut.
Cuma sepanjang di The Company, saya melihat dia sebagai wanita yang amat tidak disukai oleh lebih separuh dari ofismate.saya memang seboleh mungkin tak mahu ada kena mengena sangat dengan dia, sebab malas nak sakit hati later on. Dan Alhamdulillah, dia pun kurang mengacau saya..
Sekarang ini dia sakit. Saya simpati.. Rasanya semua orang deserve dapat chance untuk berubah kan?

No comments:

Post a Comment