Monday, June 22, 2009

SETIAP KALI RAYA..

Tiba- tiba teringat tiap kali raya..akan ada satu time yang saya rasa sangat kosong…nak tahu apa? Hmmmm..kosong dengan barang kemas di leher, pergelangan tangan dan juga jari..for your info, both my inlaws’ wife loves wearing cincin, rantai, gelang tangan emas..jadinya time raya la yang paling sesuai nak pakai kan..
Not that I envy them, but bila diorang pakai, saya akan rasa sungguh lain..sayalah menantu yang paling kosong di rumah itu..bukannya saya takde cincin kawin untuk dipakai, tapi saya malas. Saya tak suka asyik kena tanggal cincin bila nak mandi, pergi toilet, siang ikan( aikkk, pernah siang ke?). Saya rasa, untuk saya menjadi macam diorang (pakai barang kemas) tunggu lah bila umur saya mencecah 40 tahun nanti..time tu kita sama- sama lihat, samada selera saya pada barang kemas sudah ada atau tak…

1 comment:

  1. i rasa, ramai pun perempuan species macam kite yg tak berapa suka nak pakai barang2 kemas gitu... i pun selalu kene tegur ngan mak sbb selalu 'kosong' bile pi kenduri kawin...

    ReplyDelete